Ett mindre angenämnt träningspass...

Var nyss ute på en löptur/PW. Blev nog mer PW än löpning idag. Det enda jag kunde tänka på var bilden som min sambo mmsat till mig på jobbet ett par timmar tidigare, en bild på köttfärssås. Han ville bara visa att maten väntade hemma men den där bilden etsade sig fast och magen började kurra redan då! Har man bestämt sig för träning efter jobbet måste man dock fullfölja så maten fick vänta när jag kom hem och istället snörades löpskorna på.

Det var dock inte bara jag som var hungrig ute i spåret. Myggjävlarna var också extremt hungriga! Då jag inte hade sådan fart idag sprang jag heller inte ifrån de små jävlarna...

Som ni kanske märker så är jag på hugget, bäst att hugga in på köttfärssåsen nu! Blir nog ett glas vitt till också, bara för att... 

Återkommer med nytt inlägg snart, det första i den utlovade "modekategorin", en kategori som ekat tom här på bloggen! Idag har jag dock fyndat några plagg så tänkte att jag skulle visa er! På återseende/hörande/läsande?!

(Ok då, solen sken och det var härligt under mitt träningspass!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0