Nya inköp

Har skrivit att denna blogg ska handla om bland annat mode. Det har den inte gjort överhuvudtaget hitintills. Men det är i och för sig många saker som inte blev som jag tänkt med denna blogg! Ni får ta den för vad den är och så hoppas jag att ni gillar den för det! Gör ni det, sprid det gärna! Är inte så haj på hur man gör för att synas i bloggvärlden...

Idag har har vi haft att göra på jobbet! Full rulle! Är ni i Mora måste ni besöka butiken Adding Lifestyle, finns massor med fint! Är dock farligt att jobba i en inredningsbutik, blir lätt dyrt då många av varorna åker med hem i kassar! Idag blev det dock lite shopping i andra affärer då jag tog en liten runda på lunchen och en liten runda på eftermiddagsrasten. 

Först läste jag på butiken Stils hemsida att det kommit in byxor med hög midja och dragkedja igen. Då jag redan har ett par i ljust jeanstyg som är jättesköna (enda kruxet är att de töjt ut sig en del, men när de är nytvättade är de perfekta!) tänkte jag att det vore bra med ett par svarta också. Grejen var att de även fanns i ett lite mörkare jeanstyg så det fick bli ett par i varje färg! Det blev också olika storlekar på dem, jeanstyget verkade vara lite mer stretch än det svarta tyget så där lyckades jag klämma på mig en storlek mindre!


Knäppte med blixt, jeansen är lite mörkare i verkligheten.

Var också in på Solveigs för att spana in deras rea. Grabbade tag i en klänning på vägen till provhytten som jag "bara skulle prova", den var egentligen lite väl galen för min stil men gillade ändå modellen. Väl på där i provhytten fick jag för mig att den faktiskt både satt riktigt bra och var ganska fin så högg till och köpte den!



Dåliga bilder, även dessa tagna med blixt. Lovar att ge er en bild hur den ser ut på, när jag väl får tillfälle att använda den... Mönstret går dock inte att ta miste på. Galen!!! Den är från Desigual...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Snygg klänning!

Kram

2011-07-06 @ 07:00:41
URL: http://mondaygirl.com
Postat av: ochvicky

skitsnygg klänning! Jag har också 2 par av dom byxorna, supersköna!

2011-07-06 @ 22:20:08
Postat av: Jennie A

Hihi, så kul! Provade den klänningen på Solveigs för några veckor sen när jag letade klänning till ett bröllop, köpte då en annan som var mera bröllops-stil. Köpte dock exakt samma klänning som du nu när jag var i Gbg - älskar den! Har alltid tyckt att du har grym smak! :-)



Kram på dig

2011-07-07 @ 21:49:55
Postat av: Emma

Jätte läcker klänning! :)



Kram

2011-07-10 @ 22:02:55
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0