Osynlig??

Kanske att ni tycker att jag är lite osynlig för tillfället men det är för att det är full rulle nu mest hela tiden! Känner ni för att springa på mig är jobbet, hemmet eller stallet heta tips!

Jobbet rullar på, tycker att det är kul att jobba! Idag gick jobbpasset otroligt fort, fixade ett reabord (50%) och hade en del kunder så det sa bara svisch, sen var det dags att gå hem igen. Skönt ändå att lördagspassen är ganska korta, speciellt när jag har 6 dagars arbete/vecka nu i några veckor framöver... 

Min sambo och jag bestämde redan förra helgen att detta skulle bli en lugn helg och det känns helt rätt! Var ute på rajraj förra lördagen så att det blir goda ostar, parma, lite vin och en film hemma ikväll känns riktigt bra! Har också kunnat ta det lugnt efter jobbet idag, myst med min underbara dotter och ridit ut i kvällsolen är vad jag har gjort efter jobbet. Eller just det, hann med en kort shoppingtur också! Två toppar från Stil (samma modell, två färger) fick följa med hem samt en stor lampa att ha över matplatsen i vardagsrummet! Blev ingen kristallkrona men tror faktiskt att denna kommer att passa ypperligt. Får visa er senare... 

Ska försöka att slänga upp ett eller flera inlägg i morgon också så har ni något att kika in för!!

Trevlig lördagkväll/helg på er nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0