Några dagar har passerat...

Om det var fullt upp på jobbet häromdagen så var det precis tvärtom igår. Hoppas på åter en vändning idag, mycket roligare med fullt upp! Försökte att förgylla gårdagen med sushilunch men tyvärr var det inte bra. Laxen smakade absolut ingenting... Såg gott ut iaf! Eller?? Idag blir det matlåda med grillat, blir nog bättre!



Har också haft en ledig dag! Passade på att fixa en massa hemma som inte hinns med när man jobbar, bland annat rensade jag lite ogräs och fixade på uteplatsen på framsidan, möblerade om där och planterade en ny blomma, en hortensia. Ni kan få se bilder sen! Såg också en riktigt bra film, Black Swan. Gillade hur filmen var uppbyggd, började dock att analysera den, en "skada" från mina studier i litteraturvetenskap skulle jag tro...

Till något helt annat... Har för tillfället en del roliga produkter att prova! På tävlingen med hästen vann jag hårspray från Matrix (det vet jag är bra för det har jag provat förut) men också schampo och balsam från Schwartskopf Essensity. Sedan fick jag även en födelsedagspresent av min syster betående av produkter från Bodyshop! Har redan provat blueberry bodybutter och det var kanon! Luktade gott och härlig konsistens!


Burkarna och skålen som ni ser på bilden är ifrån Adding Lifestyle.


Då jag ändå knäppte kort i badrummet passade jag på att ta en liten bild i fönstret också! Tycker att blommorna är så söta!! Ljusstakarna kommer ifrån Åhléns.

Vill också tacka er som lämnar kommentarer! Jag blir jätteglad ska ni veta av era fina och vänliga ord! 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag gillade också den filmen. Den var liksom inget man hade förväntat sig, fast på ett bra sätt :-)

Kram

2011-07-08 @ 11:41:32
URL: http://mondaygirl.com
Postat av: Emma

Jag gillade också den filmen. :) Jag har aldrig ätit sushi. Alla tjatar att jag ska pröva det, är väl kanske dags... Fast nu blev jag inte mer frestad direkt... ;)



Kram

2011-07-10 @ 22:05:28
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0