3D-bio

Igår var jag och min kompis Ki på bio och såg på Pirates of the Caribbean, I främmande farvatten i 3D. Filmen var helt ok, den var nästan 2,5 timmar lång men det kändes inte och det är såklart ett gott betyg! Men i jämförelse med de andra Pirates-filmerna tycker jag nog ändå att de tidigare är bättre. Som vanligt med uppföljare... 3D-effekterna var dock lite sparsamma, var inte mer en ett par gånger under hela filmen som man faktiskt hajjade till att filmen faktiskt var i 3D-format. Men vad vet jag, kanske att ögonen vande sig... Hur som helst en helt ok film och det är alltid kul att gå på bio!


Läckra brillor va?

Eftersom det inte går att snacka så bra på bion spenderades resten av kvällen sittandes i bilen tjattrandes som bara den! Ibland är det bara så skönt att babbla lite och jag och Ki är experter på den fronten när vi kommer ihop! När vi var små bodde vi grannar men kunde sitta i timmar och snacka i telefonen med varandra... Inte så poppis hos föräldrarna kanske men vi var glada! "Nu tänder jag lampan, ser du" "Jaaa, och nu tänder jag min!", haha! En riktigt bra kväll med andra ord!

Idag skiner solen, härligt!

Kommentarer
Postat av: Lea

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-13 @ 06:07:21
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0