Bara väntan kvar...

Nu har jag precis gjort en sådan där "ångestsak". Ni vet, en sådan sak som man gruvar sig lite för men som måste göras. Det behöver egentligen inte vara någon jättesak men i det här fallet kändes det viktigt att det blev rätt. Det handlade nämligen om personligt brev och jobbansökningar. Föräldraledigheten börjar närma sig sitt slut. Har skickat några ansökningar tidigare som jag fortfarande väntar svar från men kände att jag behövde fila till det personliga brevet. Oavsett om det blev bra eller inte har jag nu ändå skickat iväg några ansökningar så nu är det bara att vänta och hålla tummarna!

Känslan efter att man gjort något sådant är otroligt skön! Nu ligger det inte längre i mina händer så det enda jag kan göra är att njuta av dagen! Förutom att spendera tiden med min härliga dotter får det nog även bli träning och hemmapyssel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0