Födelsedag

Om ni bara visste hur glad jag är att det är en ny dag idag! Igår var min födelsedag men den var minst sagt både högt och lågt... Jobbigast under dagen (förutom att jag blivit ett år äldre) var nog dock min tandvärk. Lagom till födelsedagen började en visdomstand ploppa upp så antar att jag får tolka det att nu är jag gammal och vis??

Bäst under dagen var alla fina födelsedagshälsningar jag fick via telefon, sms, besök och facebook! Ja, jag säger då det, facebook... Har nog aldrig fått så många födelsedagshälsningar i hela mitt liv! Sedan fanns även fler toppar som till exempel den underbart goda middagen som jag blev bjuden på! Började med ett glas champagne i vinbaren på Hotell Siljan. Sedan gick vi vidare till Strand där det blev rökta räkor till förrätt, oxfilépasta till varmrätt och en smaskig glassdrink till efterrätt. Behöver jag säga att jag var mätt när vi gick därifrån?

Idag får jag även njuta av de vackra blommor som jag fick:

 



Bra val!! Fairtrade!!



På sista bilden kan ni även lägga märke till den lilla skålen. Den är från Kosta Boda och den fyndade jag på en loppis för 15 kr!

Nu blir det dop!!


Kommentarer
Postat av: vicky

sorry! glömde visst ngt igår! Grattis! Själv satt jag ute i spöregn hela dan på auktion, är man konstig då?

2011-06-19 @ 17:43:07
Postat av: Jessica

=) Tack! Haha, lite konstig kanske men tycker om dig ändå! =) Fika någon dag? Kram

2011-06-20 @ 10:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0