Midsommarförberedelser!

Idag ägnar jag mig åt det som rubriken säger: midsommarförberedelser! Det ska städas, tvättas, skrivas inköpslistor (ja, i det här hushållet måste inköpslistor skrivas, annars glöms hälften) och handlas. Självklart ska jag pussa och gosa och leka med min goa unge också så hemarbetet kommer nog ta lite tid. Sen jag fick barn har det mesta en tendens att dra ut på tiden... Ska väl erkänna också att arbetet här hemma inte enbart är på grund av midsommar, städning och tvätt hade nog allt behövt stå på schemat ändå... Hur som helst känns det skönt att ta tag i detta idag så kan vi bara njuta av midsommar sen!  

Ikväll ska jag belöna mig med följande:



Jag är nog lite bortskämd, detta kom min sambo hem med en dag... Goda ostar, kex, marmelad mm...


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Din Kristoffer är allt bra romantiskt, tror han får lära Mats ett och annat!



Glad midsommar på er!!!

2011-06-23 @ 10:12:21
URL: http://www.lantlivetpafjallet.blogspot.com
Postat av: Emma

Vad gulligt utav Stoffe. Ser mumsigt ut- njut! :)



Trevlig midsommar!



Kram

2011-06-23 @ 19:48:28
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0