Omplantering

Idag har jag lämnat min lilla dotter på dagis för första gången. Känns konstigt kan jag lova. Såhär första dagen känns det bra att hålla sig sysselsatt under tiden hon är borta. Därför har jag varit ute och fixat med lite blommor! Planterat om mina mårbackapelargoner (som övervintrat, fick dem förra året på min födelsedag). Har givetvis planterat om dem en gång tidigare efter övervintringen men hade ingen bra jord då så därför gjorde jag om det nu. Rekommenderar Hasselfors U-jord till alla som ska plantera blommor i krukor! Brukar alltid plantera blommor till sommaren men har haft lite olika jord under åren och jag kan säga att U-jorden har varit den absolut bästa!

Vår entré! Välkomna!






Titta det växer i blomlådan också!
För två veckor sedan:
 
Nu:


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad duktig du är och vad fiiiint det blir!!! :-)

Kram

2011-06-20 @ 11:07:48
URL: http://mondaygirl.com
Postat av: vicky

fint du gör!

2011-06-20 @ 12:35:05
Postat av: Emma

Svar: Tack! Är jätte nöjd med mina fynd.:) Jag hade aldrig fått med Micke till Ullared ens. ;P



Vad fint det blir med alla blommor, härligt! :) Hoppas att Tyra har haft en bra dag på dagis. Stora tjejen. ;)



Kram på er!

2011-06-20 @ 21:54:04
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0