Två dagar...

Kom på idag att fastän jag, som jag skrev i förra inlägget, är trött och känner mig oeffektiv så hinner jag med litegrann ändå! Igår var jag visserligen ledig men fika med ett kompisgäng, någon timme på en strand med lilla familjen inklusive dopp i det blå och ett träningspass med hästen (kan varit vårat sämsta pass hittintills, tävlingsnerver som spökar kanske?) var en del av det som hanns med igår.

Idag lyxade jag, Therese och lilla Tilde med hotellfrukost, sedan blev det shopping till min fina tjej (som idag varit på trav med sin pappa hela dagen), jobb och efter det har jag och Elmer varit ute på långpromenad.

Men tänk om jag vore pigg! Då kanske jag hade hunnit med att städa, tvätta, laga mat, pysslat, målat naglarna, målat en vägg, gjort klart lite andra småprojekt här hemma, startat en "bokklubb" (idén jag fick: alla läser en bok, man träffas och pratar om den, dricker vin om man vill, äter något, pratar om annat... - någon som är intresserad???), bjudit in till tjejkväll (som jag tänkt göra i flera månaders tid men som jag aldrig lyckats komma till skott med) och säkert en massa annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0