Vill blogga mera!

Den här bloggen hade jag tänkt att uppdatera ungefär en gång om dagen. Det blev dock inte av... Har egentligen massor att skriva om men tiden finns inte riktigt. För tillfället finns inte heller orken, tror jag aldrig i hela mitt liv varit så trött som jag varit den senaste veckan. Visst att jag har börjat jobba men det är också en del annat som tagit på krafterna... Jag hoppas verkligen att jag snart blir pigg igen, blir grymt oeffektiv när jag är så trött och jag har egentligen massor med saker som jag vill göra! Har i vilket fall en rolig sak att se fram emot till helgen och som jag kommer att åka på oavsett trötthetsgrad och det är en dressyrtävling! Har inte tävlat på flera år men ser verkligen fram emot att göra det igen!

Ska försöka att återkomma inom kort med fler uppdateringar! Nu snart blir det ut i solen och ett dopp i det blå!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Opp spännande! Lycka till! :-)

Kram

2011-06-29 @ 17:19:16
URL: http://mondaygirl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0