Vemdalen

Förra helgen Sälen. Denna helg Vemdalen. Vi har blivit riktiga fjällresenärer känner jag!

Hade faktiskt tänkt åka skidor denna helg då liftarna var igång och flera nedfarter öppna men tråkväder som regn och dimma gjorde att jag stannade i soffan.

Har ätit och druckit gott, barnen och pojkarna har åkt lite pulka/madrass och Vemdalsskalet har besökts. Men framförallt har vi tagit det lugnt. I fredags var jag helt krossad, igår var det inte mycket bättre. Idag börjar det kännas lite bättre och då är det dags att in i ekorrhjulet igen. Måste erkänna att jag tycker att det är lite halvjobbigt just nu men behöver inte gå in närmare på det här. Det är jobbrelaterat vilket gör att jag känner mig extra hemmakär för tillfället. Vill helst stanna hemma i sängen, pyssla hemma och framförallt mysa med världens finaste tjej!!

En rolig grej i helgen: En räv kom och kikade in genom fönstret när vi satt och åt! Han var tydligen hungrig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0