Lugn träningsvecka...

Förra veckan blev det inte många träningspass. I onsdags hade jag bokat MRL men det blev inställt så istället ställde jag mig på crosstrainern. Gick sååå tungt! Stod där en halvtimme med intervall 5/11 men blev helt slut så det blev inget mer den dagen.

Nästa pass var i söndags då jag var bokad på Zumba. Tyckte det var så roligt sist men den här gången hängde jag inte med alls!! Var ett annat pass och en annan instruktör och det funkade inte alls... Kanske för att jag var så trött och kom direkt från en tupplur på soffan. Kanske för att jag helt enkelt har för dålig koordinationsförmåga. Hur som helst lämnade jag passet efter 15 min och körde 20 min crosstrainer och 20 min löpband istället...

Som sagt var jag väldigt sliten förra veckan. Denna vecka hoppas jag på att vara piggare. Träningen har i vilket fall börjat bättre och framförallt roligare!! Mer om det sen!

Till något helt annat. Äntligen har min cerise orkidé börjat blomma igen! Mitt i kalla vintern...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0