Träning x två

Två veckors träning har jag missat att skriva ner. Har inte heller berättat om min "nya" träningsform (eller nygamla passar nog bättre).

Jag har börjat att rida igen!! Så kul och har en riktigt trevlig häst att jobba med. Hon kallas för Doris och tanken är att vi ska ha ett par pass i veckan tillsammans. Ser fram emot det!

Förra veckans träning bestod av två ridpass och ett MRL-pass på gymmet. Så. Bra. Pass!

Denna vecka har jag hunnit med ett pass med hästen. MRL-passet fick jag lov att ställa in då jag inte var (är) riktigt kry... Ett ridpass till hoppas jag dock få till denna vecka!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att du har hittat en häst att rida igen. :) Hur gammal är hon & vad har hon gjort tidigare?
Hoppas Tyra kryar på sig snart!

Kram

2013-02-15 @ 13:22:48
URL: http://endalkulla.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0