Förra veckans träning

Har ju sagt att jag ska lägga ut veckans träning här och nu är det dags för summering av förra veckan.

Tre pass hann jag med. Ett MRL-pass på tisdagen. Det var riktigt bra, drygt men bra!

Torsdagen körde jag gym: 30 min crosstrainer (intervall 5/11). Fick dock lov att stanna till en minut mitt i då jag fick hjärtklappning?! Sedan blev det 3x10 på två rygg- och två magmaskiner (30 kg rygg, 25 kg mage). Till sist avslutade jag med 15 min på löpbandet (nivå 8).

Sista passet för veckan blev en långpromenad i Annes sällskap i finvädret i söndags. Vet inte hur långt vi gick eller hur länge men det blev en rejäl runda. Så skönt!!

En ganska lugn träningsvecka med andra ord men är glad så länge jag kan hålla minst tre pass/vecka med träning i någon form!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0