Gott nytt år!

Varje gång jag är ledig från jobbet blir jag sugen att blogga! Sen håller det i sig några inlägg men till sist slukar jobbet all min tid och bloggen lämnas åt sitt öde...

Nytt år... Men kanske ska börja med att reflektera över året som gått, 2012. Kortfattat kan jag säga att det har varit både upp och ner. Några tyngre perioder men det har även haft sina höjdpunkter. Kan ändå sammanfattningsvis säga att jag är glad över det jag har; min underbara dotter, min sambo, min övriga familj, hälsan, tak över huvudet och mat på bordet. Det jag önskar mer av under 2013 är energi och jag ska jobba på att hitta den!!

Det jag vill bli bättre på under detta år är att ha en bättre inställning även när jag känner mig trött och slutkörd, att jag själv ska förändra saker som gör att jag får större möjligheter att må bättre istället för att skylla ifrån mig/gnälla på andra samt så har jag förhoppningar på att 2013 kommer att bli ett riktigt bra år på flera plan...

Den julledighet som jag haft (och fortfarande har veckan ut) har varit riktigt bra! Har umgåtts med vänner och familj och har fått tid (nåja, någorlunda) att reflektera över vad jag bör fokusera på för att få ett rikare liv!

2013 - jag är redo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0