Helgen!

Högt tempo på jobbet nu!! Trots en riktigt effektiv dag ligger det ändå en del i "väntar-högen". Men förhoppningsvis kan jag bocka av lite fler saker redan imorgon!!

Tur att jag samlat lite energi i helgen! Ett dygn spenderades på Åkerblads i Tällberg. Där blev det lunch i "soppstugan" (vet inte vad den heter) på Klockaregården. Mysigt och det serveras alltid en god soppa och nybakat tunnbröd där!

Därefter blev det ett pass i gymmet, bubbel (i dubbel bemärkelse) och en riktigt, riktigt god middag!

När vi kom hem på söndagen var såklart första stoppet för att hämta Pyret. Andra stoppet blev på Ljungbergs där vi mötte om en kompis. Åt deras oxfilépasta och den var såå god!

På kvällen var jag anmäld på Kettlebell men det blev inställt. Körde istället Zumba toning vilket var kul!! Från att legat halvdöd i soffan innan jag åkte till att komma hem från gymmet fylld med energi!!

(Sammanfattning veckans träning: tisdag - Crossfit, onsdag - Kettlebell, lördag - gym, söndag - Zumba).


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mysigt ni såg ut att ha haft det i Tällberg. :) Duktig du är med träningen. Jag längtar tills jag får sätta igång igen.

Kram

2013-01-29 @ 23:52:28
URL: http://endalkulla.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0