Nytt favoritpass!

Igår var jag på Kettlebell. 35 minuter men riktigt intensivt! Kul var det också! Gillade mest att man faktiskt orkade (i princip) att göra alla övningar men att man ändå var skakis efteråt. Det blir fler gånger!

Sen kan jag inte låta bli att undra varför så många verkar bli irriterande över träningsuppdateringar på Facebook (eller positiva uppdateringar överlag)? Jag tycker att det är kul att läsa och i vissa fall blir jag även peppad!!

Gällande positiva inlägg överlag vet väl alla att alla inte har det toppen jämt, eller tränar varje dag för den delen. Vad gör det om några fokuserar på det positiva i livet på Facebook? Det är väl roligare att läsa sådana inlägg gentemot en massa gnällinlägg? Jag tycker även att det blir mycket personligare att lämna ut när man mår dåligt... Lite positiva ytligheter behöver väl inte vara helt fel, eller?? Garanterat är det ingen som känner alla sina facebookvänner hur bra som helst och dessa "vänner" vill man kanske inte delge allt privat. Då BLIR det ytligheter om man nu uppdaterar sin status. Att livet inte alltid är perfekt, det vet de som är ens riktiga vänner...

Facebook är en sådan lite del av livet, stör er inte på era "vänners" statusar, gläds och inspireras istället! Kan garantera att de som ni stör er på även de har svackor!

Igår när jag kom hem från passet hade min underbara sambo gjort tacos! Riktigt gott mitt i veckan efter ett träningspass (annars är jag inte längre överförtjust i tacos men igår var det gott)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0