Vänner

Nu är det fredag! Efter en veckas jobb efter julledigheten känns det ändå lite skönt med helg. Tar väl ett par veckor att komma in i jobbtempot antar jag. Har varit en rolig jobbvecka ändå! Har positiva vibbar inför denna termin, får se om jag får rätt!

Över till rubriken - vänner! Alla vänner som jag har/har haft tycker jag väldigt mycket om. Vissa träffar man inte så ofta men ändå känns det som igår när man väl ses. Andra känner man dock ett motstånd ifrån, kanske att de inte tycker om mig för den jag är, vad vet jag... Förr blev jag väldigt upprörd över sådant. Kände mig orättvist behandlad, blev ledsen osv... Numera känner jag att jag varken har tid eller kraft att lägga energi på sådant. Kanske återupptas vänskapen, kanske inte. Kanske finns den där och jag har misstolkat allt...

Hur som helst så tycker jag om alla mina vänner! Gamla som nya, de som finns där men även de som är längre bort! Det är från min sida det och det är oavsett vad andra tycker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0