Veckans träning

Tänkte att det kunde vara bra att skriva ner min träning och jag tänkte göra det här! Då kanske, kanske jag kan se några resultat!

Veckans träning har sett ut såhär:
- Måndag: PW 1 h. Vet inte hur långt vi gick men höll ett ganska bra tempo!
- Tisdag: MRL (mage, rumpa, lår-pass) 1 h. (Hade träningsvärk i två dagar efter)
- Torsdag: BP (bodypump-pass) 1 h + 15 min crosstrainer.
- Lördag: 30 min crosstrainer (20 min intervall nivå 6/12, 5 min intervall nivå 5/11, 5 min nivå 5), 10x3 på två ryggmaskiner, två magmaskiner (vet inte vad de kallas) på gymmet. 20 min på löpbandet nivå 8.

Får se om det blir någon träning imorgon, tror inte det men jag låter er veta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0