Yta...

Ledighet innebär faktiskt en del yta för mig. Det blir snyggt hemma, jag passar på att shoppa lite, gå till frissan... Det sistnämnda gjorde jag idag. Blev nöjd, lite ljusare i topparna. Ni får dock inte se någon bild, känner mig inte ego idag.

Något jag även hade velat göra är att fixa naglarna. Har aldrig (!) gjort det men vore kul att testa! Kanske blir längre fram.

Shopping har jag också hunnit med! En hel del från H&M och en tröja från Grey's/Tiger... Kanske visar er senare.

Blir inte mkt sagt i det här inlägget. Ska ta hem blogg-appen på Tyras julklapp I-paden kanske jag kan få ordning på lite roligare inlägg längre fram! Är så kasst att blogga från mobilen!

Dags att sova nu! Good night! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0