Våga vägra vinter

Sitter i skrivande stund utomhus och äter frukost. Våga vägra vinter känns det som. Har jeans, huvtröja och en filt på mig och ändå är det kallt!

Väntar på att det ska bli riktig sommar med riktig värme! Som tur är har det kommit några sådana dagar emellanåt. I söndags till exempel. Då började jag dagen med en riktigt lång PW med grannarna för att därefter bli upphämtad med båt av sambo och barn för en heldag på sjön med sol, bad och fika. Underbar dag!

Har även haft en kväll ute på Strand med några fina tjejer, har haft en shoppingdag med en annan vän och har också hunnit med en riktig myslördag med sambon!

Trots att det händer en del märker jag att jag inte (!) är van vid att ta det så lugnt. Jag är van vid att det händer något heeela tiden. Blir nästan lite handlingsförlamad. Det är ihopplockat hemma, tvätten är tvättad men att städa är ju inte så kul att göra varje dag. Läsa gör jag också ibland men tar det lite väl lugnt! Idag blir det därmed någonting annat. Får se vad vi hittar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0