Vår bästa tid är nu

Tre och en halv vecka har nu gått av min semester. Det känns lite sådär att jag räknar men det känns fantastiskt att det är fyra och en halv vecka kvar!

Det känns även som att den bästa delen är kvar, den tillsammans med min stora älskling! <3 Jag vet att vi kommer att ha roligt oavsett väder men jag hoppas ändå på fint väder och lite stadigare än det har varit... Ska dock inte klaga, har haft många fina sommardagar, redan fler än förra sommaren! Vi har flera roliga saker inplanerade så ser fram emot en hel del just nu...

Har dock tänkt på en sak och det är att det är onödigt att bara gå och vänta på att saker ska ske. Lev även i nuet och gör det du vill göra! Så försöker jag tänka och just därför har en kväll på tu man hand planerats in så imorgon väntar middag och bio med min stora älskling! Onödigt att bara gå och vänta på att han ska få semester när vi kan njuta redan nu!

Min lilla och min stora älskling, mina hjärtan:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0