Snart ett liv igen!

Det känns som att idag är sista dagen med jobbångest. Har lite jobb idag och glömde ett papper som jag måste hämta på jobbet tidigt imorgon bitti. Men SEN är det bara finjobb kvar innan sommarlovet. Kreativa veckan med ett gäng i stallet, några möten, packa lite flyttkartonger (ska byta arbetsrum), rolig dag med klassen, skolavslutning mm. Tre dagar nästa vecka, fem dagar veckan efter det och sen en dag till. Sen sommarlov!

Haha, märks det att jag har nedräkning? Gillar mitt jobb men har varit så mycket att göra detta år att jag känner att hela jag verkligen längtar efter ledighet!

Jag vill: ha mysfrukostar, pyssla hemma, hänga vid båthuset, åka på småutflykter, se Rihanna och ha ett par roliga dagar i Stockholm med stora älsklingen, ha en härlig Stockholmssemester med hela familjen, hälsa på syrran, ha tid för spontana träffar med alla mina vänner, laga god mat, få hem våran kattunge, kanske ha en liten tjej-tripp någonstans?

Sommarledighet - jag välkomnar dig!!

Bäst av allt är såklart att få mer tid med den bästa jag vet:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0