H&M junkie

Det var först när jag fick ett meddelande att jag var en mycket bra kund hos H&M och dessutom fick ett presentkort med några hundra på som jag förstod att jag nog handlar en hel del där.

Visst handlar jag i deras affärer ibland men kan inte påstå att det mesta blir inhandlat där. Faktum är att jag sällan handlar i butiker överhuvudtaget, hinner sällan göra det! Istället blir det shopping online och där funkar H&M bra, både till mig och Tyra.

Nu har jag varit i farten igen! Denna gång ren spontanshopping... En bikini, skor (!) och en klänning klickade jag hem den här gången...

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Wow vilka snygga skor!!

2013-05-14 @ 16:29:14
URL: http://lillymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0