Long time no see...

Dags för nystart! För hundrafemtioelfte gången ger jag bloggandet en chans till.

Tyvärr har det inte varit så att jag bara lagt ifrån mig telefonen och gjort något helt annat när jag inte bloggat. Nej, jag har gått från ett beroende till ett annat. Från FB, till Hayday, till Candycrush, till Instagram... Det sistnämnda går ju faktiskt bra att kombinera med bloggandet, resten kan jag strunta i! Det betyder more time for blogging! ;)

Har varit ute på en massa roligheter under senvintern/våren. Har varit i Abu Dhabi (kan berätta mer om det i ett senare inlägg). Har varit iväg på en del tok med grannarna, bland annat en liten övernattning i Grönklitt och på onsdag är det dags igen då vi drar till Vemdalen. Sen är det såklart även så att jag har jobbat. Nu är det dock inte lång tid kvar innan det är sommarlov. Den här terminen har gått galet fort!

Det var en väldigt kort sammanfattning sen sist. Några fler återblickar kommer säkert att komma men i övrigt är det nu full fart framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0