Måndag

I morse kände jag bara - ge mig mer ledighet!! Men faktiskt så blev denna måndag riktigt bra. Kul att träffa eleverna igen och så stressade jag inte runt alltför mycket mellan lektionerna så en bra jobbdag, helt klart!

Efter jobbet besökte jag Biltema för första gången. Blev faktiskt några saker inhandlade där. Dels en ny barnsits till cykeln, dels en sparkcykel vilket gjorde tjejen oerhört glad! Varenda unge på området har en sådan, nu även Tyris.

Hade en bra helg i Vemdalen också; vila, promenad upp på berget, god mat, god dryck och trevligt sällskap. Avslutade trippen med ett stopp i Sveg på bästa fiket: Café Cineast. Varför finns det inte något sådant bra fik här i Mora för?

Nu sova och ladda inför kommande arbetsveckan. Fem veckor kvar nu innan sommarlovet varav tre intensiva och två (förmodat) lugnare. Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0